Infinity GDPR Manager sveobuhvatno je moderno GDPR Cloud rješenje koje pomaže Vašoj organizaciji trajno pratiti usklađenost s GDPR uredbom i značajno olakšava upravljanje osobnim podacima. Uključuje važne komponente kao što su: upravljanje privolama, pravima i zahtjevima ispitanika, registrom povreda, svrhama, evidencijama aktivnosti obrada, rizicima i procjenama učinka na zaštitu podataka (DPIA), 360″ pogled na osobni podatak, mapa osobnih podataka, upravljanje ispitanicima, dokumentacijom, evidencijom pristupa (audit), spremištima podataka, unosni obrascima, opcijama dijeljenja osobnih podataka, internim politikama, GDPR izvještajima.
Više detalja o Infinity GDPR Manager platformi pogledajte na našem novom webu proizvoda: www.gdpr.com.hr
Sustav uključuje 50+ dodatnih korisnih alata platforme kao što su: upravljanje kolaboracijom, upravljanje zadacima, praćenje i obrada e-pošte uz e-mail tracking, upravljanje događajima i kalendarima, SMS i e-mail notifikacije, kronološko praćenje aktivnosti, Chat, grafički prikazi, multi DMS pohrana dokumentacije, upravljanje podsjetnicima.
Infinity GDPR Manager dolazi u 4 izvedbe sustava: Starter, Basic, Professional, Enterprise. Sustav je moguće koristiti u obliku najma u Cloudu na našoj infrastrukturi ili kupiti licence sustava za instalaciju na vlasti server naručitelja.
Sustav je u potpunosti modularan, može se jednostavno dograditi i prilagoditi prema potrebama korisnika, te se jednostavno integrira s drugim internim i vanjskim sustavima i tako čini centralno mjesto za upravljanje zaštitom osobnih podataka tvrtke, gdje možete kroz jedan sustav nadzirati upravljanje i obradu osobnih podataka ispitanika.
Sustav se vrlo brzo implementira u roku od 1-2 tjedna, može biti preveden na bilo koji svjetski jezik, te se može izvršavati ovisno o preferencijama klijenta na globalnim Cloud providerima (Microsoft Azure, Amazon AWS, Google Cloud) ili On-Premise na dediciranom virtualnom serveru Naručitelja. Uz preduvjet postojanje minimalno MS Windows Server 2012 R2 operacijskog sustava i baze MS SQL server 21012 Express.
Rješenje je razvijeno na bazi naše nagrađivane Infinity ECM platforme koja uključuje niz integriranih podsustava, rješenja i alata za kolaboraciju, komunikaciju i upravljanje kompletnom organizacijom. Infinity ECM platforma proglašena je 25.10.2017 u Briselu najboljim Europskim BPaaSS sustavom za 2017. godinu!
Sustav obuhvaća široki opseg funkcionalnosti važnih za kvalitetno usklađenje i zaštitu osobnih podataka u skladu s zahtjevima GDPR uredbe, te je kao takav trenutno daleko najkompetentnije rješenja za GDPR na lokalnom tržištu.
Glavni podsustavi i moduli Infinity GDPR Manager platforme uključuju:
Radna ploča (Dashboard); Centralni pregled i upravljanje ispitanicima (Pregled tipova podataka; GDPR profil; Pregled zahtjeva; Pregled privola; Pregled dokumenata vezanih uz ispitanika; Izvori podataka; Bilješke); Upravljanje privolama; Definiranje definicija privola; Mogućnost uvoza privola; Upravljanje zahtjevima i pravima ispitanika (pristup informacijama, ispravak podataka, brisanje podataka, ograničenje obrade, izvoz podataka u XML, prigovor na obradu, zabrana automatskim obrada, uklanjanje privola);
Procjene učinka na zaštitu (DPIA); Upravljanje rizicima i faktorima rizika; Upravljanje mjerama zaštite osobnih podataka; Evidencija procesa obrade i aktivnosti obrade osobnih podataka; Registar povreda (s praćenjem razina ozbiljnosti povreda, praćenja isteka rokova i mehanizmima obavještavanja e-mail putem ispitanika i agencije); GDPR analitika; Upravljanje svrhama obrade podataka; Upravljanje internim politikama i pravilima; Unosni obrasci i forme za prikupljanje podataka; Evidencija dijeljenja podataka s trećim osobama; Spremišta podataka (s vezama na interne sustave klijenta); Upravljanje dokumentima (evidencija fizičke lokacije dokumenata koji sadrže osobne podatke, spremanje digitalnih dokumenata u DMS sustav); Podaci o izvršiteljima obrade; Upravljanje katalogom osobnih podataka (Kategorije ispitanika; Kategorije podataka; Tipovi osobnih podataka);
Upravljanje revizijama (Reviews) za postojeće postavke; Podaci o voditeljima obrade; Centralna evidencija pregleda i pristupa podacima iz svih sustava (audit); Upravljanje rokovima, zadacima i aktivnostima; GDPR izvještaji.
GDPR Self Care portal za krajnje korisnike (Korisnička radna ploča; Upravljanje privolama; Upravljanje sa različitim vrstama zahtjeva ispitanika i praćenjem njihovog statusa rješavanja; Upravljanje svim podacima).
Mogućnost integracije s postojećim sustavima Naručitelja:
Sustav je moguće povezati s drugim internim sustavima putem Web servisa (REST web servisi, SOAP/WSDL) ili putem ESB sabirnice Naručitelja s ciljem povlačenja i razmjene osobnih podataka sa sustavima kao što su: CRM; Poslovni core sustav; Kadrovska evidencija; ERP/Fakturiranje; Service Desk; Web portali Naručitelja; Web Shop Naručitelja; Kontakt centar; Upravljanje ugovorima; Sustav za upravljanje imovinom; DMS sustav Naručitelja; Uredsko poslovanje s urudžbenim; Sustav za upravljanje arhivskom građom.
Dodatne komponente Infinity GDPR platforme uključuju:
Upravljanje internom kolaboracijom (poruke i diskusije, zadaci, događaji, dokumenti i ovjera dokumenata); Notifikacije korisnika (SMS, E-mail, interne notifikacije unutar sustava); Praćenje aktivnosti u sustavu (Activity Stream); Grafikoni i grafički prikazi (kod tabličnih pregleda, profila formi, dashborda); Fleksibilni tablični izvještaji za korisnika sustava (slaganje izvještaja dodavanjem/uklanjanjem stupaca i njihova redoslijeda, filtriranje podataka); Definiranje word predložaka iz kojih se automatikom generiraju dokumenti; Podrška za pohranu dokumenata u interni DMS sustav (network Share folder, baza/blob, file stream, Google Drive) ili u istodobno više internih DMS sustava Naručitelja (multi-dms); Evidencija telefonskih poziva; Mogućnost upravljanja verzijama dokumenata, mogućnost ovjere i odobrenja procesa ovjere bilo kojeg dokumenta pohranjenog u DMS; Upravljanje kontaktima (tvrtke, fizičke osobe, zaposlenici); Mogućnost uvoza kontakata iz vanjskih izvora; Praćenje i obrada elektroničke pošte (definiranje grupnih poštanskih sandučića, obrada dolaznih poruka, dodjela u rad, ulančavanje poruka i praćenje putem tokena tzv. e-mail tracking, odgovaranje na poruke iz sustava, kreiranje i otvaranje novih zahtjeva za prava ispitanika preko e-mail poveznica); Interna razmjena poruka (chat); Slanje e-mail pošte direktno iz sustava (ispitanicima, regulatoru, ostalima); Upravljanje podsjetnicima (kreiranje podsjetnika, pregledi, vrste notifikacija);
Mogućnost dodavanja proizvoda i usluga (na koje se može odnositi GDPR regulativa); Upravljanje događajima (organizacija važnih događaja, upravljanje sudionicima i dokumentacijom); Upravljanje kalendarima (višestruki javni kalendari i privatni kalendari); Upravljanje bilješkama (privatne bilješke + javne bilješke na profilima formi); Upravljanje statusima, prijelazima statusa i verzijama statusa (workflow); Definiranje višestrukih predložaka e-mail poruka za odgovore iz sustava; Korisnička personalizacija prema prijavljenom korisniku (podešavanje izgleda tabličnih pregleda, mogućnost snimanja filtera, podešavanje izgleda); Sigurnosni mehanizmi (oAuth autentifikacija, role/prava, vremenski tokeni); Višejezičnost sustava (uz postojeće predefinirane jezike hrvatski i engleski); Napredni mehanizmi pretraživanja po kategorijama; Podešavanje profila korisnika sustava (samostalno od strane krajnjeg korisnika); Responzivni dizajn sustava (automatska prilagodba ekrana za računalo, tablet i mobitel); Upravljanje kontrolnim pločama – Dashbordima (mogućnost kreiranja višestrukih javnih dashborda javnih, kreiranje vlastitih dashborda od strane krajnjeg korisnika, raspoređivanje Dashboard widgeta na željenu poziciju); Plug-In proširenja sustava (dodavanje proširenja sustava putem razvijenih Add-On dodataka);
Administracija sustava i dodatne GDPR postavke:
Nadzorna ploča za administracijsku konzolu (pregled resursa servera); Osnovna konfiguracija sustava; Unos i podešavanje vanjskih aplikacija za potrebe integracija; Opći šifrarnici sustava; Upravljanje GDPR šifrarnicima (Zakonske osnove; Agencije; Korisnici obrade; Organizacijske role, Organizacijske jedinice; Službeni za zaštitu podataka; Privole; Svrhe; Obrade podataka; Zahtjevi; Rizici; Povrede; Osobni podaci; Dijeljenje podataka); Postavke GDPR Self Care portala (Osnovna konfiguracija; Boje sučelja; Logotipovi); Upravljanje korisnicima sustava; Upravljanje Dashbordima (kreiranje novih dashborda, pridruživanje widgeta); Postavke izgleda i boja sustava; Podešavanje e-mail trackinga; Podešavanje poštanskih e-mail sandučića; Sigurnost i granulacija prava pristupa (grupne i generičke role; pojedinačne role i prava; upravljanje razinama pristupa); Postavke sigurnosti izvještaja (ovisno o razinama tajnosti); Upravljanje notifikacijskim shemama.
© 2024. INFO NOVITAS | EU FONDOVI I PROJEKTI
Privacy: Privatnost | Cookies: Kolačići