Tempo se najbolje može opisati kao „bezbolni“ alat za praćenje i planiranje vremena. U kombinaciji sa JIRA-om, s njim možete planirati i alocirati ljude i timove, administrirati sate rada i plaće te su Vam svi izvještaji dostupni na jednom mjestu. Iako je prvenstveno namijenjen kao alat koji se integrira unutar JIRA-e, on je dostupan i kao zasebni sustav, što ga čini još pogodnijim za rad Vašeg tima.
Sa Tempom možete raspodijeliti ljude i timove unutar projekata sa samo par klikova mišem. Uz pomoć stranice o timu ili stranice o projektu možete vidjeti odrađeno i planirano vrijeme na projektu, unutar vremenskog razdoblja i na pojedinom zadatku.
Uz pomoć Tempa praćenje postaje lako i praktično. Svaki član može vidjeti zadatke na kojima radi, koje mora odraditi i vrijeme provedeno na svakom zadatku. Vrijeme utrošeno na pojedinom zadatku se vrlo lako evidentira u intuitivnom i jednostavnom sučelju.
U današnjoj dinamičnoj okolini u kojoj se odvija projekt, logično je da pod vanjskim ili unutarnjem utjecajem dođe do promjene unutar plana projekta. Tempo razumije potrebu za promjenama te se vrlo brzo mogu prilagoditi informacije o timu. Uz pomoć Tempo-a, možete identificirati uska grla koja se javljaju na projektu, te dodijeliti dodatne resurse kako bi riješili takve probleme.
Postanite i Vi dio zadovoljnih korisnika alata Tempo, pratite na jednom mjestu najvažniju komponentu svakog projekta, a to je vrijeme. Naš stručni i iskusni tim će Vam pomoći pri implementaciji ovog rješenja.
© 2024. INFO NOVITAS | EU FONDOVI I PROJEKTI
Privacy: Privatnost | Cookies: Kolačići