e-Registri predstavljaju suvremeni aplikacijski sustav temeljen na Infinity ECM platformi koja omogućava spremanje registarskih zapisa s podacima u elektronskom obliku. Radi se o fleksibilnom sustavu koji se može integrirati na već postojeću poslovnu platformu.
Sustav ove aplikacije odlikuje mnoštvo suvremenih značajki u odnosu na sustav fizičkih registara, primjerice dostupnost putem interneta. Sustav e-Registri omogućava različite načine rada (web, mobilni preglednik), što mu daje komponentu hibridnog načina rada ovisno o potrebama korisnika. Unutar sustava moguće je definirati korisnička imena i lozinke, te se svakom korisniku dodjeljuju prava pristupa.
Jedna od prednosti ovog sustava je integracija s MS Office alatima, te mogućnost izvoza podataka u MS Excel i njihova kasnija jednostavnija obrada u Excelu. Sustav nudi i mogućnost jednostavnog kreiranja generičkih prilagodljivih poslovnih izvještaja, gdje korisnici pri izradi specifičnog izvještaja prema potrebi uključuju elemente i podatke koji su im potrebni.
Sustav se također može spojiti putem definiranih web sučelja (servisa) sa drugim informacijskim sustavima i javnim servisima te iz njih vući potrebne podatke.
Naš iskusan tim koristi suvremene metode i tehnologije pri izradi svakog pojedinog registra, što omogućuje dugotrajnost kreiranog registra te ostavlja prostor za njegovu nadogradnju. Sva korisnička sučelja su jednostavna za korištenje, pri čemu ih svaki pojedini korisnik može personalizirati prema svojim željama i potrebama (npr. promjena boje, spremanje filtera, tabličnih prikaza, itd.)
Prilikom izrade naših rješenja značajan fokus je stavljen na izradu aplikacijskih sustava koji korisniku nisu na teret, već mu značajno olakšavaju posao i omogućuju zadovoljstvo pri korišetnju sustava.
Prednosti e-Registra:
• Standardizacija i ubrzanje poslovnih procesa upravljanih sustavom;
• Preglednost i brz uvid u važne informacije o svim izvještajima i podacima unutar tvrtke;
• Povećanje učinkovitosti provedbe postupaka i analize stanja;
• Pregledi i kreiranje različitih fleksibilnih izvještaja na temelju unesenih podataka;
• Povećanje efikasnosi i brzine kreiranja, te preglednosti, izvještaja i drugih dokumenata;
• Potpuna prilagodba korisničkog sučelja prema prijavljenom korisniku;
• Višejezični sustav (mogućnost rada sustava na više različitih jezika istovremeno);
• Jednostavno izvještavanje, filtriranje i prilagodba tabličnih izvještaja;
• Predlošci dokumenata i jednostavno unošenje različitih podataka;
• Napredni sigurnosni mehanizmi i prava pristupa podacima;
• Jednostavna integracija s drugim sustavima (npr. Alfresco DMS);
• Slanje e-mailova direktno iz sustava;
• Izvoz podataka iz tabličnih prikaza u MS Excel;
• Pristup podacima iz bilo kojeg dijela svijeta;
• Mogućnost definiranja različitih razina ovlasti za pojedine korisnike.
© 2024. INFO NOVITAS | EU FONDOVI I PROJEKTI
Privacy: Privatnost | Cookies: Kolačići