IN-Office DMS je profesionalan Document Management sustav za jednostavno organiziranje, evidenciju i upravljanje poslovnim dokumentima, namijenjen organizacijama svih veličina.
Osmišljen je kao suvremeni sustav za elektroničko uredsko poslovanje, koji nudi sve značajnije funkcionalnosti koje se očekuju od profesionalnih DMS/ECM rješenja, kao što su:
IN-Office DMS omogućava integraciju svih metoda i alata potrebnih za prikupljanje, upravljanje, pohranu i isporuku sadržaja dokumenata povezanih u organizacijski proces.
Prednosti korištenja IN-Office DMS sustava:
Kolaboracija – sustav omogućuje korištenje postojećih znanja i vještina u timovima, zajednički rad na poslovnim dokumentima.
Nadogradivost – sustav je moguće u bilo kojem trenutku naknadno nadograditi i proširiti prema specifičnim zahtjevima klijenta.
Jednostavnost — omogućava jednostavnu implementaciju i trenutačno postizanje poslovnih ciljeva te ostvarenje povećanja efikasnosti u poslovnim procesima.
Izvršavanje – sustav se izvršava na svim serverskim platformama, kao i Java aplikacijskim serverima, omogućujući potpunu iskoristivosti Vaših postojećih investicija u hardver i softver.
Ključne mogućnosti platforme:
© 2024. INFO NOVITAS | EU FONDOVI I PROJEKTI
Privacy: Privatnost | Cookies: Kolačići