Aplikacijski sustav za upravljanje, evidenciju, pohranu i klasifikaciju različitih tipova ugovora, uz napredne mehanizme izvještavanja i pregleda podataka.
Aplikacija za elektroničko (višerazinsko) upravljanje sjednicama omogućuje definiranje sjednica, točaka dnevnog reda, zaključaka i praćenje realizacije.
Sustav omogućava obračun plaće i drugih primanja, prijavu zarada, pregled doprinosa i obustava, evidenciju matičnih podataka te niz popratnih izvještaja.
Sustav za podršku u radu svim zaposlenicima. Omogućuje prijavu zahtjeva, dodjelu zahtjeva u rad, praćenje statusa realizacije, povratno izvještavanje.
Moderno “Cloud” rješenje za podršku procesima prodaje. Obuhvaća područja marketinga, prodajnih aktivnosti, upravljanje zadacima, kontaktima i ugovornim procesima (okvirni sporazumi, ugovori, narudžbenice), fakturiranje, evidenciju projekata i isporuka, te pomoć u obradi javnih nadmetanja.
Brzo uspostavljanje novih registara s gener. funkcijama (meta podaci, pivot i tablični prikazi, izvještaji, grafikoni, vremenska osa, predlošci dokum. i formi).
Sustav za upravljanje sudskim sporovima (praćenje svih faza postupaka, pivot i tablični prikazi, izvještaji, grafikoni, vremenska osa, predlošci dokumentacije).
Upravljanje imovinom i evidencijom nekretnina u vlasništvu ili zakupu (evidencija, slanje obavijesti na temelju ugovorne dokumentacije, izvješća…).
Sustav za upravljanje, registraciju, skeniranje i dohvat arhivske građe, uz praćenje fizičke lokacije čuvanja, te evidenciju korištenja i rokova izlučivanja
Evidencija i popisivanje kompletnog fonda arhivske (praćenje lokacije čuvanja, pregled fondova, mogućnost dostave (XML) popisa Državnom arhivu).
© 2024. INFO NOVITAS | EU FONDOVI I PROJEKTI
Privacy: Privatnost | Cookies: Kolačići